Oktoberhändelser

Det har äntligen hänt lite grejer på jobbfronten för min del! På bara två veckor har jag gått från att knappt göra nånting (som brukar klassas som vettigt då) till att ha både tre jobb och skola. Det började med att jag såg en annons i tidningen och fick börja jobba lite hos en familj på en gård, där jag fick köra lite ärenden och rensa i ladan, vilket var roligt. Sen dök det upp lite kuvertjobb på Tudor som jag brukar få göra några gånger om året. Och så i måndags ringde HSB och ville ha en vikarie på sitt kontor i Göteborg. Så nu ska jag jobba heltid där i 4-6 veckor, klockan 8-17 om dagarna, och försöka hinna med de andra jobben plus skolan på kvällar och helger. Detta känns enormt stressigt. Men att få jobba på riktigt för första gången, att få en riktig lön och att känna sig lite mer vettig, det känns himla fint ändå.

 
Kommentarer
Josefine

Du är så grym som lyckats få så många jobb plötsligt! Hoppas vikariatet går fint. Första lönen kommer kännas helt otroligt bra kan jag lova :D

2013-10-27 @ 22:27:35
URL: http://accordingtomeee.blogg.se
Rasmus

Grym är du!
Förresten, älskar bilderna!

2013-10-29 @ 07:50:06
Jessika

Tycker du kan dela med dig lite av jobben till mig, eller åtminstone ge mig pengarna (A) ;)
Underbar gif :D

2013-10-29 @ 17:32:07
URL: http://xjessie.webblogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0