Tre semesterdagar

Idag åkte Annika och Melina hem efter en tre dagar lång visit som alltså började i tisdags. Då var vi i stan och åt på restaurangen Super Rullband. Trots att namnet är det mest efterblivna jag har hört, så tror jag att jag har funnit min favoritrestaurang. Jag trodde att de bara skulle ha sushi, men de hade det mesta inom asiatisk väg, så att jag även kan ta med mig mina icke-sushi-lover-vänner nästa gång. Allt var bara att plocka från rullbandet som man satt precis vid. Det var så kul att se sin utvalda rätt komma åkande och sedan fånga den i farten. Det låg jättebra precis vid Domkyrkan, var superbilligt och så verkade personalen extremt stolt över sitt superrullband, väldigt komiskt och gulligt. På kvällen gjorde vi tortillor och körde en femkamp. Vann den för övrigt...
 
Igår gjorde vi som typ varenda annan svensk och åkte till havet. Senare lagades det god mat och glass. Efteråt hängde vi kvar i uterummet och skickade cirka tusen snaps till varandra på Snapchat. Och idag for våra gäster hem igen och nu sitter jag här. Imorgon ska jag på en ny utflykt med Christoffer. Vad det är får ni veta då! Hejhå!
 

Mellis och mamma på Super Rullband!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0