Tentatour

Idag var jag i stan för att hämta några gamla tentor. Tyvärr var det semesterstängt (med start idag, grymt...) på två av tre studentexpeditioner, så jag fick bara med mig en tenta hem. Men efter denna lilla tour tog jag en ny, i Botaniska trädgården. Först gick jag runt lite bland alla strosande pensionärer och semesterglada. Sen tog jag en av alla hundratals spännande stigar och hamnade på ett av utkiksbergen, där jag satt några timmar med crepes, kärleksmums och en bok. Trots att solen inte var framme som utlovat, så var det en eftermiddag av det bästa slaget. Önskar att jag hinner med mer sånt i sommar. Tycker om att bara gå runt sådär på nya ställen i lugn och ro utan att veta riktigt vart jag ska (känner mig som Dora utforskaren då, hihi). För att inte tala om hur mycket jag tycker om Botaniska. Hade velat gå runt där varje dag typ. Ska lätt åka dit fler gånger innan sommaren är slut.
 

Hej från berget!
Kommentarer
Jessika

Härligt :D Och åh, Swiper no swiping ;)

Svar: Håller koll på Swiper också, hehe! ;)
linneatrea.blogg.se

2013-07-05 @ 12:35:57
URL: http://xjessie.webblogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0