Midsommarfint hos Sara #2

Här är resten av bilderna från den tjugonde juni hos Sara.


Efter plumpmatchen var det dags för en ny kamp. Det var favoriten kubb!


Detta var motståndarlaget.



Och detta var mina medspelare. Här sa jag åt dem att posa hiphopigt. De lyckades bra, hade lika gärna kunnat vara Lil Wayne och Snoop Dogg ju.

 
Denna nyfikne yngling fick för sig att jaga pinnarna när vi kastade, precis som sin brorsa.


Så Sara fick bära bort dem ett antal gånger.


Vi tog hem matchen. Här är vinnarbilden.
 

Och här är förlorarbilden... Hahaha...
 

Fast de hade en riktig lagbild också såklart!
 

Sen kom äntligen Emelie också efter att ha jobbat hela dagen!
 

Och då kunde även tårtan göra entré!

 
Lollo och Sara var tårttaggade.
 

Snart började solen sin nedgång.

 
Då virade Emma in sig i en filt och åt sin tårtbit nummer två. Beskåda koncentrationen.

 
Sen vågade vi oss ut i havet av knott för att dansa runt midsommarstången.
 
 
Här slank prästens lilla kråka ner i diket.
 

När vi inte klarade av knotten något mer flydde vi in i tältet igen. När det mörknade satte Sara upp julgransljus i taket. Blev så himla fint. Utelämnar den fula delen av berättelsen där jag lite senare råkade riva ner hela ljusslingan och paja ett glas...
 

På min telefon fanns lite lekar som vi roade oss med.
 
 
Och så slutade denna ultramegafina kväll!
Kommentarer
snoop dog

Bra posat!

2013-07-14 @ 11:01:01
Lil Wayne

Yeah! Självklart kan vi posa på rätt sätt :D Härliga bilder!

2013-07-14 @ 13:53:06
URL: http://accordingtomeee.bloggg.se
Sara

Nämen Linnet, verkar som om du fått några storfräsare som läsare. Förutom mig har du nu hoockat Dogis och Lillis!
Vilken drömdad!!!!!!!!!

2013-07-14 @ 17:33:37
Lady Gaga

Varför nämns inte jag i din blogg? De där rap-jävlarna got nothing on me! rah-rah!

Svar: Sorry Gaga, du får fortsätta hålla utkik :(
linneatrea.blogg.se

2013-07-15 @ 10:42:58
Josefine

HAHA!

2013-07-16 @ 21:24:25
URL: http://accordingtomeee.bloggg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0