Amerikat #6

The Amerikat fortsätter.



Nu var vi alltså hos Jeri. Här tog vi det mest lugnt om dagarna. En av Jeris vänner som vi träffade erbjöd oss att låna hennes pool för en dag. Behöver jag säga att vi tackade ja?



Hade det hur skönt som helst denna dag. Efter all vandring tidigare under resan behövde fötterna vilas.



Men nästa dag körde vi igång igen. Då tog vi en dagstripp till Washington!


Vi rörde oss kring Washingtonmonumentet hela dagen, alla sevärdheter låg liksom utspridda kring detta torn.
 


Jessi posade och Melina fotade, enligt den vanliga ordningen.
 


Vi kollade in Lincoln Memorial också!
 


Där inne satt Abraham Lincoln.
 


Ute var det asvarmt.
 


Så vi satte oss på den skuggiga trappan en stund.
 
 
Sen passerade vi minnesväggen för Vietnamkriget. Här var stämningen sorglig.
 


Passerade också ännu fler tama ekorrar!
 


Slutligen kollade vi också in Obamas place!
Kommentarer
Jessika

Åååh, tänk va cool att ha en sån pool hemma :D Och jag hade också velat se Abraham Lincoln-statyn ;O Den är typ cool... Och känd... xD

2012-09-24 @ 21:54:15
URL: http://xjessie.webblogg.se
Jessika

Sv: Hihi, kan inte annat än hålla med :D Det roliga är att jag först inte ville vinna tävlingen, men efter att jag ändrade till den så är jag väldigt glad att jag vann xD :D

2012-09-24 @ 22:14:29
URL: http://xjessie.webblogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0