It's over it's done (snart)

Efter två månaders tänkande, räknande och bläddrande i matteboken hade jag slutligen tenta på den första av två delkurser idag. Klockan två skulle vi vara i Folkets hus på Järntorget. Vi gick in i salen där tvåhundra bänkar stod prydligt uppradade. En vakt började läsa upp regler i högtalarna. "Inga väskor eller jackor i närheten av bänkarna", "inga andra miniräknare än dessa... tillåtna", "legitimation ska ligga synlig på bänkarna hela tiden", "toaletterna är låsta den första och sista timmen" och så vidare. Och under skrivningen gick två vakter runt bland oss hela tiden. Det var sådär filmsträngt nästan. Men skrivningen gick mycket bättre än väntat iallafall, så jag är nöjd med dagen!
 
På måndag har jag fysiktenta också, vilken jag är betydligt mer nervös för. Men efter det är det "it's over, its done" iallafall! Cannnnot wait!!!
 


Helt random bild igen! Tänkte skriva ett provokativt inlägg om bananer under en gymnasierast en gång för längesen, men det publicerades aldrig. Tror jag tyckte det var för töntigt. Till och med för min blogg... Hade banan med mig på tentan idag, så därför passade bilden rätt bra ändå, tjohej!
Kommentarer
Siri

Heja nea! :D Och skriv gärna ett provokativt inlägg om bananer, vill se om mina associationer stämmer ;)

2012-10-26 @ 02:24:44
URL: http://fruktklister.blogspot.com/
Jessika

Haha, söt bild ;) Och håller med Siri, skriiiiv, we will like it ;D

2012-10-28 @ 21:20:09
URL: http://xjessie.webblogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0