Veckans grejsimojs

Hey folks. Tänkte att det var dags att kika fram lite ur pluggdimman. Jag gör ju inte så mycket annat än att plugga nu för tiden. Hörde faktiskt någon som tyckte att tempot på basåret är högre än på läkarlinjen, hoppas det är så, då är man ju rätt skillad om man klarar detta!
Hur som helst kämpar jag tappert vidare, naturämnena känns både intressanta och meningsfulla, så det är faktiskt okej att plugga såhär mycket. Eller så beror det på att jag är inne i värsta flowet nu. Då är allt möjligt. Yeah (yepp, jag har kommit in i ett nytt yeah-missbruk).

Den senaste veckan har jag även hunnit med att:
  • Se sista Breaking Dawn-delen med Lollo, Jossan, Emelie och Sara. Älskar att se filmer till böcker jag har läst, men nu är jag bannemej rätt trött på denna filmserie. Det var på sätt och vis skönt att det här var den sista. Fast jag gillade musiken, förtexten och hur de fick till det med den omtalade twisten på slutet.
  • Träffa Christoffer. Vi såg på bolimompa, drack kaffe och missbrukade yeah. Yeah.
  • Håva in ett godkänt och ett väl godkänt på fysik- och mattetentorna. Oh yeah.
  • Fira pappas 54-årsdag med en överraskningsfest hos Maria. Överraskningsfester är en konst insåg vi efter att ha smusslat och ljugit som aldrig förr.
Nu ska jag återgå till övningsövningstentorna inför övningstentan på torsdag inför tentan i december. Cool mening. Yeah. Tills nästa gång får ni en nyredigerad bildserie att titta på, samt ett löfte om att försöka dra ner på yeah-användandet. Men det är inte lätt när det kommer ett yeah i huvudet efter varje mening man tänker. Sorry. Yeah.




Kommentarer
Jessika

Du behöver inte dra ner på yeah-andet, jag gillar det ;)

Svar: Du har bra smak du! Yeah på dig :D
linneatrea.blogg.se

2012-11-20 @ 23:21:07
URL: http://xjessie.webblogg.se
Siri

Yay, min grodhand :D

Svar: Yeeeah! Har inte du några bilder att lägga upp från den dan? :D
linneatrea.blogg.se

2012-11-21 @ 16:05:10
URL: http://fruktklister.blogspot.com/
Siri

Jodå, jag har till och med ett påbörjat inlägg med dem! Ska göra klart det och lägga upp bara...

Svar: Yay! Hörry upp! :D
linneatrea.blogg.se

2012-11-23 @ 09:08:35
URL: http://fruktklister.blogspot.com/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0