En pizzakväll i augusti

En augustikväll blev vi hembjudna till Jossan. Hittade lite bortglömda bilder från denna dag.

 
Vi hängde i eftermiddagssolen på verandan. Minns att vi pratade om vad vi skulle göra till hösten, om SongPop (som jag var besatt av vid denna tiden) och skrämdes av Jossans skällande hund.



Fast vi vande oss vid varandra efter en stund.
 


Sen ringde vi och beställde några pizzor som vi delade på. Denna pizzan var jag med och valde för att jag är besatt av banan i mat. Yeah.



Lollo diggade pizzorna.

 
Jag och Sara lekte Top Model på trappen.
 
 
Emma berättade en historia om en kanin. Den var så rolig att det tog en bra stund att få fram den mellan skrattattackerna. Sen gick vi in och såg två filmer som det rådde delade meningar om... Sammantaget var det en sommarkväll av högsta klass! Miss those good old times!
Kommentarer
Josefine

Oj, vad långhårig Bruno var då :O Och håller med, saknar sådana dagar!!

Svar: Jaså har han gått och klippt sig? :D Jaa, vi får hitta på nåt snart igen!
linneatrea.blogg.se

2012-11-23 @ 15:15:23
URL: http://accordingtomeee.blogg.se
Becca

Åååå, det var en mysig kväll :D

2012-11-24 @ 14:31:15
Josefine

Sv: Ja, det har han ^^

2012-11-25 @ 10:57:14
URL: http://accordingtomeee.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0