Lördag

Tjamalamalo. Har haft världens latdag idag, bara photoshopat typ. Jag är verkligen kvällsmänniska, inte dagsmänniska. Är helt körd i skallen mellan 12 och 16 typ. Mellan 16 och 17 börjar det klarna, och nu känner jag mig skärpt igen. Har ni det också så? Är det normalt?

Ikväll är det eurovisionfinal. När jag var typ 12 var jag nog den största schlagernörden av alla. Köpte alltid skivorna, fyllde i poängtabellen i GP och sparade efter finalen, och så det mest pinsamma... Jag ville bli som Björn Kjellman. Alltså han kan ju alla års schlagerdeltagare, låtar, placeringar, poäng osv. Jag satt på riktigt och pluggade på detta. Rätt pinsamt.
Nu har mitt schlagerintresse slocknat. Men så fort det är final eller eurovisionfinal är det nån speciell stämning som sätter in ändå. Är faktiskt rätt taggad inför kvällen. Antar att det är lilla 12-åriga Björn Kjellman-wannabe-tjejen i mig som kommer fram igen.



Ikväll håller jag såklart på Loreen, men tjoar också för Irlands Jedward som jag förälskade mig i förra året. Okej, låten är inte så mycket att hänga i granen, men dom är bäst ändå.

Ha en bra kväll!
Kommentarer
Jessika

Håller med om att den inte var så mycket att hänga i granen... Lipstick var mycket bättre... xD

2012-05-26 @ 22:46:06
URL: http://xjessie.webblogg.se/
Anna

Min favorittid på dygnet är mellan nio-tio och två och resten av dagen ofta mest onödig, så jag känner igen det där xD

2012-05-27 @ 16:35:55
Josefine

Känner igen det där att man piggnar till på kvällen/eftermiddagen xD

2012-05-28 @ 22:43:01
URL: http://accordingtomeee.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0