Bal bal bal bal bal

Vårt internet är för tillfället paj eller nåt. Snyltar lite på syrrans iphone-internet en stund nu så jag kan uppdatera er lite.

Igår var helt klart en av de bättre kvällarna i mitt liv, det var till slut dags för den där himla balen. Har inte direkt längtat efter den, med alla jobbiga förberedelser och stress och sådär. Men det är utan tvekan jag säger att jag är glad att jag gick. Det var hur kul som helst! Åt god mat, umgicks, dansade, hade apkul, kände mig fin och beundrade alla andra som var så fina!

Det var några grejer som gick snett dock. Först glömde jag mitt ID-kort, så jag fick fixa så att familjen fotade det och mmsade till Simons iphone, varpå jag fick stifta bekantskap med den stora men härliga dörrvakten.
Senare på kvällen blev min tröja stulen. Såg den försvinna ur byggnaden rakt framför näsan på mig när jag stod på balkongen, vilket var extremt frustrerande. Men efter några smådeppiga timmar fick jag syn på tjejen med tröjan igen och fick till slut tillbaka den med hjälp av min vän dörrvakten!

Slutet gott, allting gott!



Några bilder blev det med såklart! Har rensat bort hundratals under dagen och det är ändå för många kvar. Men det är så det ska va! Hejhå!
Kommentarer
Josefine

Vilken superfin bild på er! :D Och vilken tur att du fick tillbaka din tröja :D

2012-05-19 @ 09:30:49
URL: http://accordingtomeee.blogg.se/
Siri

Haha, han verkade skön den där vakten. Törs man hoppas på en bildbomb? ;)

2012-05-19 @ 10:20:11
URL: http://fruktklister.blogspot.com/
Emelie

ÅH gud så bra att du fick tillbaka tröjan! jag känner lättnaden med dig! ;)

2012-05-19 @ 11:57:12
Jessicator

Fotograf: Jessica Alfredsson

2012-05-19 @ 13:19:37
Jessika

Vad sa tjejen då när du fick tillbaka tröjan? :O

2012-05-19 @ 13:41:57
URL: http://xjessie.webblogg.se/
Sara

Du och dörrvakten <3 Han var en riktig gentleman! Vet i alla fall en som var avundsjuk på er ;)

2012-05-19 @ 19:10:19

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0