See you on the other side

Hade min sista gymnasielektion någonsin igår. Idag är det ledigt, vilket var välbehövligt. Har ägnat dagen åt att städastädastäda inför imorgon. TAR JU STUDENTEN DÅ!

Ikväll ska jag dock återvända till skolan för spex och middag med lärarna, vilket ska bli redigt kul! Nu ska jag duscha, packa väskan (kameran åker med såklart!) och sen bär det av!
Imorgon kan jag garantera bloggfritt, kommer bli en av de längsta och mest "busy" dagarna i mitt liv. Först champangefrukost 6.30 och allra sist studentfest 22.00. Stor chans att vi får dygna imorgon. Fast har aldrig lyckats med det förut, så får väl se hur det går...
Nästa gång vi hörs har jag alltså tagit studenten och har sommarlov. Snap!



Bild från förra årets skolavslutning. Passar brilliant nog in på lärartemat där med!

En fråga till er som bloggar på blogg.se: har ni också fått en röd "Remby-knapp" i inläggsredigeraren eller vad man ska kalla det? Jag klickade och kollade en intruduktionsfilm där de sa att jag är en av 25 utvalda som får prova på ett verktyg som heter Remby. Låter så osannolikt att jag är en av 25 utvalda av alla tusentals bloggar...
Kommentarer
Jessika

Jag har också fått den knappen... Men jag hade inte ljudet på till videon när jag tittade så jag har inte hört något sådant.. xD Men nä, känns inte som att det bara är 25 som fått den (A)

2012-05-30 @ 17:01:05
URL: http://xjessie.webblogg.se/
Josefine

Jag har också fått den knappen! Om både du, jag och Jessika har fått den är det nog inte sant att det är 25 utvalda! :p

2012-06-01 @ 12:46:43
URL: http://accordingtomeee.blogg.se/
Louise

Yeeah, jag har den med! Vi är alltså fyra v dom 25 utvalda då, vad är oddsen för det liksom, hehe (H)

2012-06-02 @ 21:42:04
URL: http://louiseaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0