Goodbye my lover goodbye my friend you have been the one you have been the one for me

Godkväll. Lite slarvigt bloggat i helgen. Kortfattat har jag tjoat för Loreens seger, ätit grillat, varit vid havet och inte pluggat. Så himla bra.

Det här är min sista kväll med den gula Dellen. Tänk att jag har spelat min sista spindelharpa, gjort mitt sista skolarbete, redigerat min sista bild, lyssnat min sista spotifylåt och tagit min sista webbkamerabild med min kära följeslagare. Kommer sakna dig.

Fast det ska allt bli lite kul att flytta in alla mina grejor i en ny dator, en fresh start liksom. Får hoppas jag kan införskaffa en ny snart!
Bloggar förmodligen från mammas dator tills dess, så vi hörs nog snart igen!



Blev några fina strandfoton igår! Hoppas ni gillart!
Kommentarer
Josefine

Fin bild!



OCH:

R.I.P gul dell..

2012-05-28 @ 22:43:47
URL: http://accordingtomeee.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0