Bal #2

Här kommer bilder från utanför Valand och balen. Tackar syster Jessica som tog finfina bilder!



Sån här entré gjorde vi. Nä, tyvärr är inte detta vi. Vi gjorde som på den gamla goda tiden - kom till fots!



När vi ankom till Valand blev det en hel del posande. Vid slutet av dagen hade jag nästan börjat komma över min vara-framför-kameran-skräck.



Tyvärr var inte vädret med oss riktigt. Men det gällde att se optimistiskt på saken och anta att det var en gratis Carola-fläkt istället för en hårförödande storm.



Frusna, men glada kusiner!



Alltid lika söta Becca!



Gossip Girl (och boy).



Raz får chockbeskedet att han måste återvända hem (om detta hade varit en film då).



Gorgeous hår!



Himla fin bild på mormor!



Siri och Anna såg också ut att vara hämtade från en film.



Jessika fyrar av ett drömmande leende.



Mingel lover.



Tja, det var väl mest såhär bilderna utanför Valand blev. Massa gåshud och hår överallt.



Men till slut blåste trumpeten och vi fick komma in i värmen!
Kommentarer
Jessika

Jag kanske drömmer mig bort till värmen? ;) XD



Sv: Haha, what xD Låter ju lite skyldigt, liksom varför skulle man ge bort sin tröja?? XD

2012-05-21 @ 17:29:38
URL: http://xjessie.webblogg.se/
Siri

Ååh, vad SNYGGA alla är!! :D

2012-05-21 @ 23:17:45
URL: http://fruktklister.blogspot.com/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0