Glädjeruuuuuus

Hej dudes! Nu är jag ganska pluggfri veckan ut efter allt med projektarbeten, projektmässor, debatter, prov och cv-skrivande! Känns så himla underbart! Och som pricken över i är det asfint väder. Fatta vad skönt att ha tid att somna i solen! :D Är så glad just nu va!

Tog lite egentid i lördags också. Gjorde en egen liten (ganska B, av ett fönster och A4-papper) fotostudio, och fotade min finfinfina födelsedagspresent!



Blir lite extra B av att man ser min spegelbild i den... hehe jaja det var första gången, då ska man göra lite misstag!
Kommentarer
Jessika

Hade inte lagt märke till spegelbilden om du inte hade nämnt det (A)

2012-03-27 @ 22:54:56
URL: http://xjessie.webblogg.se/
Jessika

Sv: Ah, får hoppas att du löser den ;D

2012-03-28 @ 15:17:08
URL: http://xjessie.webblogg.se/
Emme

vaddå B? :O den var ju fin ju! =)

2012-03-29 @ 10:31:32
Anonym

ÅåÅÅÅH! JAG ÄR KÄR I DEN PARFYMEN!! äääälskar den! :D men den kostar för mycket :(

2012-03-30 @ 12:41:42

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0