Visst var vårterminen lång men den sprack som en ballong

Jag har tagit studenten, jag har tagit studenten osv osv osv!!!!!!! Freedom has arrived. Sommar. Lov.

Ja, studentdagen var lätt en av de bästa i mitt liv. Okej, morgonen var sådär. Det var så mycket nervositet, stress och oro, men allting släppte när dörrarna öppnades och vi fick springa ut (symboliskt nog). Alla tankar försvann och man sögs in i något slags lyckorus som varade hela dagen, natten och nästa dag.
Sen åkte vi flak, vilket antagligen var det bästa av allt. Då blev friheten liksom på riktigt. När jag anlände till min mottagning hemma, anlände också trötthet och huvudvärk, efter allt hopp och skrik på flaket. Fick dra mig undan och ta en tupplur mot slutet. För jag skulle ju på studentfest på kvällen också. Blev inte så mycket sömn, men dagens perfektion fortsatte - jag fick tillbaks min pigghet och huvudvärken släppte på något magiskt sätt precis när det var dags.
Sen dansade jag hela natten och slutligen anlände jag hem och störtdök ner i sängen efter 22 timmars vakenhet.



Raz, jag och Sara lika glada när vi "tog studenten" från dagis för 13 år sedan!
Kommentarer
Josefine

Men shit så söta ni var på bilden!! :-D

2012-06-04 @ 10:55:06
URL: http://accordingtomeee.blogg.se/
Josefine

Sv: Åh, tack Linnea! :)

2012-06-04 @ 13:13:54
URL: http://accordingtomeee.blogg.se/
Emelie

nämen gud så gulliga ni är!!! :D

2012-06-04 @ 20:37:16

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0