Stekhet rekommendation

För typ en månad sen kom jag på världens bästa frukostidé - smoothie! Lätt och snabbt att göra och dricka, plus att man blir mätt. Man får i sig frukt och vitaminer, samt fibrer, eftersom det är havregryn i också! Jag har alltid haft så svårt med frukost, men nu har jag hittat helt rätt. Rekommenderas varmt, hett, stekhett!

Hur jag gör min favorit:
1. Skala och lägg en banan i en bunke.
2. Fyll på med lite hallon.
3. I med några matskedar kesella.
4. Häll några matskedar havregryn över.
5. Häll i mjölk.
6. MIX AND DRINK!

Det som är kul är att man kan experimentera lite också. Testade en med vattenmelon, en med kiwi och en med jordgubbar. Så himla bra! Så himla gott! Testa!



Här är den med vattenmelon!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0