Full rulle

Hey folks! Idag har det varit full rulle. Gick upp astidigt (9.30 ehe), åt frukost och tog sedan bussen till skolan och hämtade mitt lås som jag så dumt glömde där på studentdagen. Sen lunchade jag på McDonalds med Raz, Sara och Lollo som hade haft körlektioner, arbetsintervjuer och så, vilket gjorde att det blev ett rätt så lämpligt tillfälle att ses för en lunch.
Mätt och belåten tog jag bussen vidare till stan där jag mötte upp syrran. Vi vandrade runt en stund i Nordstan, varpå vi träffade mamma och åkte till en trevlig studentmottagning!
Och nu är jag hemkommen efter en lång dag. Slutligen fick jag också bokat den där jädrans uppkörningen och teoriprovet. Skönt att ha fixat det äntligen, men fy sjutton så nervöst det känns!



Nu ska jag göra det här! Inte gå ut och hänga hängmatta halv tio på kvällen då, utan tare lugnt, relaxa, chilla!
Kommentarer
Siri

Chillaxa! ;=

2012-06-06 @ 01:04:35
URL: http://fruktklister.blogspot.com/
Emelie

uppkörningen och det kommer gå så bra så :) "don't worry, be happy" ;D

2012-06-06 @ 12:21:43
Josefine

Sv: Hehe om jag shoppade :D Lycka till med uppkörningen och teoriprovet, kommer gå galant!!

2012-06-06 @ 22:43:56
URL: http://accordingtomeee.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0