Freydaug

Kan väl klämma till med ytterligare ett inlägg idag. Eller det är i för sig en ny dag nu, men tycker det räknas som fredagkväll fortfarande!
Idag var en fin dag. Fick i uppdrag att köra syrran med vänner till stranden. Vi hade hennes iphone som GPS, så det gick bra. När jag skulle köra ensam hem gick det däremot inte så bra. Jag tog fel det första jag gjorde, och hamnade på Tjörn. Körde in på en parkering för att tänka till, fast fick syn på några fina klippor vid vattnet så ändrade planen för dagen och satte mig där istället. Blev en rätt bra dag till slut. Och nu på kvällskvisten har jag tagit en tupplur och photoshopat lite. Bland annat Saras studentbilder! Här kommer en sådan! 
 
Kommentarer
Josefine

Vad underbart det låter att köra fel och lyckas hitta en fin plats som man kanske annars inte hade fått se :D

2012-07-28 @ 13:35:01
URL: http://accordingtomeee.blogg.se
Josefine

Sv: Borde nog göra det ^^

2012-07-29 @ 20:45:15
URL: http://accordingtomeee.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0