En augustidag

Hallå i stugorna! Har haft en härlig dag idag med lunchbuffé i Kungälv tillsammans med Sara. Fick i mig kinesiskt, sushi och glass! Nöjd som attan! Har även denna veckan lärt mig hur parkeringsautomater fungerar. Om inte det är vuxenpoäng, så vet jag inte vad som är.

Har fortfarande inget internet hos mamma, så blir kanske lite fattigt på bloggfronten de kommande dagarna. Tog en sväng till pappa för att internetta och spela lite piano nu.

 
Förresten, idag fyller Siri år! STORA GRATTIS TILL HENNE!!! 
 
Hörs så snart som möjligt!
Kommentarer
Siri (som är jättejättestor nu!)

IIHIHI, TACK!!! Tack JÄTTEMYCKET! :D (och förlåt att jag inte märkt tidigare, fick en trojan i födelsedagspresent som fuckade hela datorn)

Svar: Oj jädrars! :O löste det sig då?
linneatrea.blogg.se

2012-08-05 @ 21:53:01
URL: http://fruktklister.blogspot.com/
Siri

Jadå, jag är en sån stor flicka så idag tog jag bort den helt själv (eller dem, tolv trojaner var det XD)! :D

Svar: Oj det var bland det mest imponerande jag hört! Hur lyckades du få trojaner på datorn? Är typ livrädd för det där! :o
linneatrea.blogg.se

2012-08-06 @ 00:06:06
URL: http://fruktklister.blogspot.com/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0