Måndag

Tjohej! Mycket skön långhelg - och typ halva är kvar! Så underbart. I helgen har jag hittills varit i en provsko-affär där de säljer skor som har tillverkats men inte kvalificerats för att säljas i de riktiga butikerna. Rätt coolt, hittar man nåt där så är man typ den enda som har den skon! Och så är det billigt! Fast jag hittade inget tyvärr.
Igår var jag på delicious middag hos farfar, och satt ute i solen. Brände mig lite till och med. Attans! Fast i smyg tycker jag att det är rätt skönt att bränna sig. Känns så somrigt (men det är inget jag strävar efter såklart).

Får se vad som händer idag. Tänker inte plugga iallafall! 



Ciao!
Kommentarer
Josefine

Sv: Tack! :D

2012-04-30 @ 16:52:53
URL: http://accordingtomeee.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0