Det stora avgörandet

Okej, antagligen kommer ingen läsa själva inlägget, utan bara scrolla ner till vinnarnamnet, men jag skriver lite ändå! Det har varit riktigt tufft att välja en vinnare, men nu har jag gjort det! (okej det har jag inte än, men när inlägget är klart har jag gjort det). Har mest haft lust att radera alla kommentarer och säga "skit, ingen kommenterade, då kan ju ingen vinna". Men nu har ni ansträngt er ordentligt så det ska jag också göra!

Jag gjorde misstaget att nämna att jag gillade fjäskpoäng - nu var spamningen ett faktum.

Men nu har jag bestämt mig. Vinnaren är...

"Tänk dig bort, till en härlig sommarkväll. Vinden blåser mot din kind och solen smeker din hud. Du känner dig lite trött, men vill inte att dagen ska ta slut än. Istället för att stanna inne går du ut i trädgården. Plötsligt känner du dig dåsig och trött efter en dag full av stoj. Eftersomd et är varmt ute lägger du dig ner på gräsmattan, du ligger och lyssnar på världen. En humla susar förbi och ett lugn infinner sig samtidigt som en cyckel plingar ute på vägen. Det är grannens son som precis lärt sig cykla. Han ropar godnatt och du somnar till tonerna av natten som gryr. Båtarna ska alltså bort eftersom de inte ingår i berättelsen av denna perfekta dag."

SARA!

Min motivering: En härlig berättelse som passar mycket bra ihop med bilderna i tävlingsinlägget, det är en skön somrig känsla som infinner sig när man läser det här. Men Sara vinner också för sin stora vinnarskalle och sin bitskhet i kommentarforumet. Så vinnarlysten att hon försöker hitta på helt nya spelregler, och regelbunden kontroll och svar på de andra deltagarnas kommentarer. Sara har givit oss alla stora skratt under tävlingens gång (eller iallafall mig, domaren). Grattis Sara, du får ditt pris inom kort!

Det finns också ett äropris, för friskt deltagande. Priset delas ut i tre olika kategorier:

Den vetenskapliga: Louise
Den logiska: Jessika
Den uppriktiga och smickrande: Rasmus
Kommentarer
Louise

hmm... Får väl nöja mig med den vetenskapliag dådå...

2011-09-13 @ 20:36:54
URL: http://louiseaugustsson.blogg.se/
Jessika

Tycker att Lollo var mer smickrande än Rasmus (A)

2011-09-13 @ 21:51:16
URL: http://xjessie.webblogg.se/
Sara

Yeah baby!! Säger bara det...

2011-09-14 @ 08:16:39
Rasmus

Buuu, skandal:O

2011-09-14 @ 08:28:28
Sara

Vadå, bara för att du inte vann :O Man måste tåla motgångar XD RÄTTVIS VINST !!!

2011-09-14 @ 13:19:34

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0