Rensning, redigering och musik

Godkväll läsare! Trots en händelserik helg så har fått lite tidsluckor åt bildrensning, redigering och musiklyssning, vilket var precis vad jag behövde. Så himla trevligt att inte behöva plugga, utan bara sitta i lugn och ro och göra vad man vill, tycker ni inte?

Håller på med en liten fotovägg till mitt rum hos pappa, så det är mest bilder till den jag håller på med just nu. Ska bli riktigt kul att se resultatet, det blir alltid så fint när man ser bilderna utskrivna, längtar! Så nu får jag jobba vidare!







En av de här bilderna har visst varit med i ett tidigare inlägg. Minns ni vilken?
Kommentarer
Louise

Översta? ;)

2011-10-30 @ 23:17:46
URL: http://louiseaugustsson.blogg.se/
Josefine

Ja, översta som Lollo sa ;)

2011-10-31 @ 14:52:43

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0