Plugg, film och Melina

Pluggpluggpluggplugg. Där har ni vad jag har haft för mig de senaste dagarna. Tänkte fortsätta i samma spår idag, förbereda en diktpresentation till imorgon. Dock tog jag mig tid att se en film och äta kladdkaka nyss, det var kravet för att jag skulle kunna plugga idag.

Såg den här filmen!



127 Timmar. Den var riktigt spännande, rekommenderas varmt!



Pratar lite med söta Melina, som precis köpt systemkamera. Jag har fått äran att vara hennes lärare. Hittade en finfin bild på henne från i somras också!



Och lite utfyllnadsblommor!

Plugga på där ute nu! Det ska jag.
Kommentarer
Jessika

Jag har inget att plugga så jag kan inte plugga på :O

2011-10-04 @ 18:30:53
URL: http://xjessie.webblogg.se/
Josefine

Jag ska plugga nu :p matte..

2011-10-04 @ 18:55:19
Louise

Vad handla filmen om? :D

2011-10-05 @ 12:16:11
URL: http://louiseaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0