Liseberg #2



Här kommer fler lisebergsbilder från the Fantastic 4!



Är det Hulken? Nää det är Raz va?



Trots sin kämparglöd så vann Sara inget gosedjur, tyvärr :(



Vi spelade det här spelet, där man ska rulla en boll som ska studsa upp och ner i något av hålen. Som ni alla vet så har inte jag något bollsinne att skryta med. Jag tyckte jag gjorde ganska bra ifrån mig. Tills det att jag lyckades kasta min boll i Raz hål på banan bredvid... Ehe... Men det gynnade oss faktiskt. Eftersom det saknades en boll i min bana, så slutfördes inte spelet, så vi fick ett gratisspel för att spelet skulle funka ordentligt. Bra kämpat Linnea!



Vi åt såna här goda grejer.



Gott!



Fin ren. Den var dock inte så snäll som den ser ut. Den försökte stånga en gubbe som klappade honom. Hehehe...



Finnajs julbild.



Den obeskrivliga besvikelsen när man förlorar på Gripen...



Fin isshow. Vi såg dock inte så mycket. Filmade lite över huvudet och kollade på det på vår plats i folkmassan istället - smart!



I'm blue dabediba dadadabedibadadabediba



Mot slutet fick Daisy en av sina välkända sockerkickar.

Sen åkte vi heeeeeeem!
Kommentarer
Louise

Äntligen kom bilderna och riktigt härliga var dom!

2011-11-25 @ 18:10:49
URL: http://louiseaugustsson.blogg.se/
Köhn

Vilka härliga bilder! :D

2011-11-25 @ 19:47:15

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0