Kul rubrik

Idag har jag förbättrat mina parkering-skills, kört asfort och tvärstannat, och tagit mig en titt under motorhuven. Gissa var jag har varit.

Tog bussen hem, men när den skulle svänga in mot Nol gick något snett. Eller egentligen gick det ju rakt. Den körde rakt fram och ut på 45:an mot Göteborg. Passagerarna började ropa på honom och en bit ut på påfarten märkte chauffören sitt misstag. "Ojojoj förlåt! Jag körde bara efter de andra bussarna!" sa han. Efter en tripp u-sväng i Surte var vi åter påväg åt rätt håll igen.

På söndag drar jag ut på resa igen, Italien den här gången. Pisa närmare bestämt. Lutande tornet, here I come!

Här är lite fjolårsbilder från Italy!





Godnatt!

Kommentarer
jessica

Härliga bilder!

hoppas att årets resa blir lika trevlig som förra årets! :)

2011-07-22 @ 20:00:20
Jessika

Sv: hahahahahaha, undrar hur ofta Peter stöter på sånt, hans jobb är nog kul XD Men det hade varit värre om jag inte hade upptäckt problemet och gått och köpt en sån USB-grej till datorn, jag hade liksom betalt 300 kr i onödan :D

2011-07-22 @ 22:11:49
URL: http://xjessie.webblogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0