I'm back

Tjaaaaaaaaaaaa! Jag är hemma igen! Haft en supertripp i Ronneby och kommer nu starkt tillbaka brun som en pepparkaka, ehe nä, fast lite brun blev jag ändå.

Idag fyller mamma år, stoooort grattis till henne! I eftermiddag blir det "kalas" och innan dess ska jag och Jessica baka cupcakes och jag ska ha min andra körlektion... gulp... När vi hörs nästa gång är jag mästare på att baka runt hörn, så då vill ni inte mucka med mej...

Här kommer lite fler bilder från resan!



Här ser vi vårt lilla hotellrums-spa som vi hade en kväll.



Nej, det är inte en alien, det är hand-peeling, vilket jag varmt rekommenderar. Lenare händer har jag inte haft sedan jag föddes.



Maten blev bättre.



Mycket bättre.



Var ute och gick i en park och hittade en finfin rosträdgård.



Såg ett par försvinna in i några buskar, och undrade vad de höll på med. Sen upptäckte vi att buskarna var som en liten hydda, och vi kikade också in.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0