Ännu ett läsår genom webkameran

Här får ni följa våra liv i ettan!



Blev superglada över våra fina (...) nya datorer!



Upptäckte miljöer som röda torget...



...och biblioteket...



...där Mika satt och spelade spindel-spelet (inte spindelharpan som andra nördar) innan körkortsteori-lektionerna. När hon satte på musiken skrattade jag så jag dog.



Gänget pluggade stenhårt.



Daisy fick ett enormt underbett och Lollo skaffade ett extra par ögonbryn. Eller så gick kameran sönder...



Vissa lekte Top Model, medan andra stirrade dumt in i kameran.



Snön föll och taken blev tunga. Jag tror att vi alla minns dagen då samhälls-läraren istället för att påbörja lektionen, sa att miljörådet har beslutat att evakuera skolan, omedelbart. Bussturen hem den dagen var inte direkt en pina.



Alla var inte så glada under musiklektionerna...



Samhällslektionerna såg inte heller så kul ut... Men det var innan vi gjorde våra viraler (filmer). Då spajsades samhälls- och datorkunskapslektionerna upp lite. För filmerna var ju i toppklass! hehehe.

Härliga tider det där!

Kommentarer
Louise

Shiiiit, ser jag fel eller passar jag i dubbla ögonbryn!? Dags att börja odla då!

Sen ser ju inte Daisy så dum ut i underbet heller faktiskt, aldrig sett någon som passar i det som hon gör! :D

Tack att du fick upp mina ögon för detta, något jag helt klart tänker satsa på i fortsättningen! :D

2011-07-26 @ 12:50:06
URL: http://louiseaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0