Ullared

Nämen hej!

Jag vet att jag bloggar lika bra som en snigel. Men vi kan väl kalla det ett rookie-mistake och låtsas att det aldrig kommer hända igen...

Var ju på Ullared igår, eller Gekås om man ska vara korrekt. Hängde lite med Morgan...



Heheh nää, men såg honom iallafall. Han hängde runt på dusch-avdelningen. Han såg lite deppig ut, kanske trött på alla blickar...

Köpte en hel del, bland annat How I met your mother, säsong 5.



Tjänade 10 kronor på att köpa den på Ullared istället för cdon. Det är så man skapar sig en rikedom, gott folk.

Kommentarer
Jessika

Morgan ser alltid deppig ut, jag vill också se hans deppiga ansikte irl :D



Och jag håller med om att det är väldigt smidigt att vi har en konversation mellan våra bloggar, alla andra som läser kommentarerna fattar säkert inget alls :D

Och jag är en hjälte som räddade din dator, woho, jag kanske borde vara med i Heroes :D

2011-07-08 @ 23:32:20
URL: http://xjessie.webblogg.se/
Jessika

Jag har inte fått grejerna jag beställde än för Cdon är segisar :O Och när jag får grejerna så kommer jag nog se klart Lost och Grey's Anatomy innan jag börjar kolla på Heroes :D



Men åh, jag vill också till Ullared och se massa Lost look-a-like's, det är ju orättvist :D

2011-07-09 @ 00:58:21
URL: http://xjessie.webblogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0