Så var terminen snart slut

Äntligen! Jag har visserligen inte varit i skolan på en vecka, men jullovet ska bli lika skönt för det. Kämpade klart med sista uppgiften igår, fick något sorts glädjerus när jag hade skickat in den. Visst har jag en del att göra på jullovet, men det ska bli så himla bra med lov nu ändå!



Imorgon kommer jag nog till skolan på avslutningen, har fortfarande jobbig hosta och nästäppa, men jag klarar nog en dag med det! Måste ju ta hem massa böcker och låna böcker i biblioteket och så är det ju Julekampen hos Sara på kvällen, vilket jag har längtat efter i många veckor nu!



Ha nu julkul :D
Kommentarer
Emme

jaa å glöm inte fingervantarna till julekampen :O

2011-12-21 @ 20:51:19

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0