1 December

Äntligen första december - nu börjar alla julkalender-tävlingar på bloggar! Jag, Lollo och Sara har längtat hela året! Hoppas på tur i år. Förra året vann jag ändå två gånger!

Vi har suttit i snart tre timmar och letat upp nya och återupptäckt gamla julkalender-tävlingar, nu är vi rustade för en månad av gambling! Wohoooo!

För att fortsätta på jultemat, på lördag ska jag julbaka! Kulkul, det var längesen. Hoppas jag får in den rätta julkänslan, vilket jag inte har fått hittills. Har ni? Känner ni någon julstämning?





Kommentarer
Emme

vad är det för gott du bakat på bild #3? :) jag har inte heller fått nån direkt julkänsla ännu, trots att jag lyssnar på jullåtar^^ men det kommer nog till slut =)

2011-12-01 @ 18:34:59
Linnea

Det är "Hemmasnicker". Asgooooa :D Cornflakes, jordnötssmör och choklad o sånt gooott :D

2011-12-01 @ 21:01:56
Emme

åhh kan man få receptet kanske? :D

2011-12-04 @ 15:53:26

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0