Raz 18, del 2

Här kommer den superefterlängtade (ehe) del två av fredagen!



Becca hade helt klart coolaste kaststilen!



Mycket som händer här.



Kubblag 2 beskådar kubblag 1:s storverk på planen!



Supermegafin bild på Mika!



Efter att vi i kubblag 1 vann kubb-matchen, kom handskakningsmatchen, som spårade ur och vanns av kubblag 2...

Hoppas ni gillar fredags-bilderna. Vill ni ha en del 3? Om ni inte kommenterar kan ni glömma det (ja, det är ett hot).
Idag har jag haft körlektion! Körde på landsvägen och det gick ypperligt! Imorgon ska jag masa mig till iväg till tandläkaren i Göteborg, undrar vad de ska göra den här gången, det är ett överraskningsmoment varje gång, I love it! Eller kanske inte...
Kommentarer
Jessika

Meeeeeer bilder, jag har ju bara varit med på två :O Vill se bild när alla fular sig med koftorna :D

Och sv: Jag vill ha dem åt det hållet även om de hamnar baklänges :D

2011-08-16 @ 23:23:27
URL: http://xjessie.webblogg.se/
Emma

MEEEEER :D

2011-08-17 @ 14:08:07
Josefine

Mera bilder :D:D

2011-08-17 @ 14:20:45
Mikaela

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer:D:D:D:D:D

2011-08-17 @ 14:21:45
URL: http://itisneverover.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0