Onsdag

Hej! Idag har jag varit hos tandläkaren, de sa att det hade gått väldigt fort med min tandställning och verkade förvånade över det. Hoppas det gör att jag får bort den tidigare än planerat, men man ska inte ha för höga förväntningar.
Efteråt gick jag i stan en stund, och nu är jag hemma igen! Och nu ska jag dra vidare till Mikaela! Tjooooho!


Mikaela!

Fick en positiv överraskning när jag såg att schemat äntligen har kommit! Jag har liksom stalkat schema-sidan i typ två veckor nu... Och mitt schema i år ser faktiskt helt okej ut! I alla fall jämfört med förra terminens schema... Jag är nöjd!



Trevlig kväll!

Kommentarer
Mikaela

Klart att du är nöjd med dina tidiga fredagar:O;) mina är ju för fan förjävliga:O

2011-08-17 @ 22:36:52
URL: http://itisneverover.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0